Obserwatorzy

środa, 21 listopada 2012

Specialnie dla Dominiki !

Okej na chwilę przestałam, ale już. moja kol. mnie zmotywowowała:)post bedzie o buutach ! taki tematyczny.Butyyy!pięknosci.
najmodniejsze.
piękne,moja siostra ma tqakie , i kto by nie lubil w takich chodzić po domu ?
ładneladneladne.

Ala-meskie.bardzo podobne do butów męskich.Jakos nie tracę bla nich głowy.


o ! i te miały jakas specialną nazwę.Nie pamiętam.Ale są śliczne, pełno takich w H&M,chcialabym ;3
Vans,nie mam i nie chcę.Jakoś tak nie zachwycają mnie.
converse-blue.jpg
i Converse. wygodne, i wytrzymałe nic poza tym.

11 komentarzy:

  1. mega dziękuje dajesz dalej ja lubie czytać twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. suuuuuuuuuuper dajesz dalej kocham te twoje posty no i są lekarstwem na nude mam dar motywowania hehehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaobserwujesz? :D mad02maddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. conversy najlepsze :D

    fajny blog, super notka :D

    obserwuje i liczę na rewanż

    zapraszam: http://karaafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Converse *.* Masz bardzo fajny i ciekawy blog. Od dawna cię obserwuję i liczę na to samo ^^ Zapraszam do komentowania, czytania i wpadania od czasu do czasu ♥ http://patifashion-shoppingworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz jakąś inspirację ? Pytam z ciekawości .

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podobają conversy i vans ;D
    Każdy ma inny styl ;D

    Zapraszam do mnie ;D
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/
    Jak ci się spodoba to zaobserwuj!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powstała nowa ocenialnia blogów, która zaczyna swoją działalność od dzisiaj! Możecie zgłaszać swoje blogi do oceny! Poszukuję również oceniających, którzy chcieliby oceniać opowiadania lub inne blogi. Więcej na ten temat w zakładce "Rekrutacja otwarta" Zapraszam już dzisiaj: odrobinakrytyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń