Obserwatorzy

sobota, 3 listopada 2012

Powrót?

Witam znowu , ale zdecydowałam ze nie będę zakładała nowego bloga ,gdyż do tego mam sentyment.Zmieniłam tylko wygląd,cel,i adresatów.Cóż to kryje się za tymi słowami?
-Wygląd
mam zamiar prowadzic schludnego,skromnego bloga,nie będzie jakichś takich "wygibasów''.Najzwyczajniej jak się da.
-Cel
Może to określenie najtrafniej nie opisuje tego co chcę powiedzieć,ale spróbuję to jakoś wytłumaczyć.Będę pisać częściowo o życiu.Tylko czytając tego bloga dowiecie się czegoś o mnie,ponieważ usunęłam wszystkie zakładki.Sam blog.
-Adresat
Nie ma obserwatorów.Sam blog,Jeśli kogoś na tyle zainteresuje mój blog to będzie musiał zapamiętać ten adres .xcandycupx.blogspot.com Nie będzie sztucznych obserwatorów.Mówię to dlatego ze zauważyłam coś takiego przeglądając inne blogi : inne blogerki piszą na innych blogach "obserwujemy?"i obserwują wcale nie czytając swoich blogów wzajemnie, u mnie tego nie będzie,kto chce czyta,kto nie wypad :)
O czym ?
Jak wyżej wspomniałam o życiu , ale tez o modzie,zainteresowaniach i itp. Wyjdzie w praniu.Mam zamiar pisać z większą precyzją,
Zapraszam.
CandyCup.

1 komentarz: