Obserwatorzy

wtorek, 6 listopada 2012

A bu !

Heja!Na początek chce wam pokazać mój nowy nabytek.Buty na zimę.Tu jest pokazany 1 sposób noszenia.Widzicie ten język(klapę)na górze buta ? To odginam do góry,i wyglądają duużo lepiej ♥
Przy kupowaniu zwróciłam  szczególną uwagę na kolor-rudy : ).

Firma:Kornecki
Co nowego ?Nic,szkoła .w piątek kroi się spotkanko z Sywią♥młah :*Dzisiaj jestem sama w domciu :( więc pewnie będzie strasznie.Ale myślę ze ciasteczka i kakao złagodzą ból strachu:)Papa 

2 komentarze:

  1. mily blog jak najbardziej obserwuje. Zapraszam na mój i licze na to samo z twojej strony :)
    notes-of-teenager.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno tu nie byłam.
    pozmieniało się :)
    fajna notka.
    u mnie też małe zmiany, zajrzysz ?:
    flushberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń